I Norge er vi et Hovedkontor bestående av 3 personer. De 3 er godt involvert i butikkenes hverdag. Avdelingene Marked/PR og Personal er representert på Hovedkontoret samt Regionsjefen for alle butikker i Norge
Markedsavdeling:
Markedsavdelingen i Norge består av 1 person. Stillingen er dedikert til nyhetsbrev og nettsidene våre. Andre arbeidsoppgaver som ligger til markedsavdelingen er PR og kontakt med pressen, grafisk produksjon av annonser, flyere etc, sosiale media, blogg, kampanjer med leverandører, aktiviteter for butikkene, kundeklubb, lokale aktiviteter, generell markedsføring som ikke er nettbasert og leverandørkontakt. Markedsavdelingen jobber tett sammen med markedsavdelingen i Sverige.
Innen Online har vi samlet ulike onlinespesialister som kreves for å drive reisebyrå online fremgangsrikt. Vi jobber blant annet med revenue management, SEM, marketing automation, SEO,
e-postmarkedsføring, konverteringsoptimering, design, programatisk handel, UX, personalisering samt å kommersielt utvikle Tickets webbsider for både desktop og mobil. Vi jobber datadrevet og analyse er en viktig del uansett rollen innen online. Hele denne avdelingen sitter på Hovedkontoret i Stockholm.
Operations er smøringen i maskineriet og sørger for at alle onlinebookinger flyter hele veien gjennom - fra reisen er betalt til reisen er avsluttet. Hver og en har et stort ansvar som individ, samtidig som det er viktig og være samarbeidende med kolleger og bedriften. Vi arbeider hele tiden med å bli enda bedre og mer effektive til kundens fordel. Denne gjengen sitter på hovedkontoret i Stockholm.
Vi tilbyr også kundesupport til våre kunder som har booket sin reise på ticket.dk, og ticket.fi samt vårt varemerke Airngo, der vi hjelper kunden md å svare på sprørsmål, booke sete, bagasje eller noe annet tilleggsprodukt. For alle bookinger som er gjort online er vi også ansvarlig for backoffice-håndteringen og sikrestiller blant annet at våre kunder får informasjon om forandringer i deres reise. Også de økonomiske avstemminger er vi ansvarlige for her.
Avdelingen består av 15 personer som hovedsakelig sitter i Stockholm. Vi jobber i grupper som Administrativ utvikling, Controlling, regnskap og Support. Vår oppgave er å sikre at vi på en ansvarsfull måte driver et verdiskapende Ticket. Bedriften utvikles raskt og må hele tiden utfordre våre rutiner og utvikles for å håndtere store og mange transaksjoner på en effektiv måte. Våre prosesser er i høy grad digitalisert og fokuset ligger på analyser og intern kontroll. Vi sørger for at Tickets ledelse til enhver tid har korrekt og aktuell informasjon for å drive selskapet sunt videre og ta de riktige bedriftsessige avgjørelser.
Hovedkontoret for Ticket i Norden befinner seg i Stockholm. Der er i tillegg IT-avd, Utviklingsavdelingen.
IT-avdelingen sørger for alt alle salgskanaler telefoni, butikk og online har fungerende systemer med høy tilgjengelighet. Vi jobber hele tiden med å finne nye tekniske løsninger som støtter salget.
Utviklingsavdelingen jobber med å utvikle våre webbsider for å gi våre kunder den absolutte beste opplevelsen online. Vi jobber kontinuerlig med forbedringer og hele tiden med å finne enda mer brukervennlige løsninger.
Vår grunnverdi
Kulturen i Ticket er viktig for oss. På Ticket støtter, løfter og hjelper vi hverandre. Vi har et stort engasjement og driv. Her jobber vi med korte beslutningsveier og du er aldri alene i hverken med- eller motgang.
Vi lever etter vår grunnverdi AGERA;
En Attityd (holdning) der vi er åpne, personlige og stolte.
En Glede som viser seg i vår positive innstilling og vennlighet. Vi gjør hverandre gode.
Ett Engasjement som gjennomsyrer alt vi gjør. Alltid. Vi brenner for jobben vår.
En Respekt vi viser alle. Vi ønsker alle et hjertelig velkommen.
Et Ansvar som vi tar fullt ut. Vi har alle samme mål, så vi rykker alltid inn når det trengs.