facebook tracking
Avdeling

Hovedkontor Norge

Connect

I Norge er vi et Hovedkontor bestående av 7 personer. De 7 er alle godt innvolvert i butikkenes hverdag. Avdelingene Marked/PR, Personal, Online, Økonomi er representert på Hovedkontoret. 

Markedsavdeling:
Markedsavdelingen i Norge består av 3 personer. En av stillingene er dedikert til nyhetsbrev og nettsidene våre. Andre arbeidsoppgaver som ligger til markedsavdelingen er PR og kontakt med pressen, grafisk produksjon av annonser, flyere etc, sosiale media, blogg, kampanjer med leverandører, aktiviteter for butikkene, kundeklubb, lokale aktiviteter, generell markedsføring som ikke er nettbasert og leverandørkontakt. Markedsavdelingen jobber tett sammen med markedsavdelingen i Sverige. 

Teamet Online Sales har ansvaret for Tickets 3 varemerker, Ticket, Airngo og Charter i alle markeder. 

Innen Online har vi samlet ulike onlinespesialister som kreves for å drive reisebyrå online fremgangsrikt. Vi jobber blant annet med revenue management, SEM, marketing automation, SEO,
e-postmarkedsføring, konverteringsoptimering, design, programatisk handel, UX, personalisering samt å kommersielt utvikle Tickets webbsider for både desktop og mobil. Vi jobber datadrevet og analyse er en viktig del uansett rollen innen online.

Vi i Operations er smøringen i maskineriet og sørger for at alle onlinebookinger flyter hele veien gjennom - fra reisen er betalt til reisen er avsluttet. Hver og en har et stort ansvar som individ, samtidig som det er viktig og være samarbeidende med kolleger og bedriften. Vi arbeider hele tiden med å bli enda bedre og mer effektive til kundens fordel.

Vi tilbyr også kundesupport til våre kunder som har booket sin reise på ticket.dk, og ticket.fi samt vårt varemerke Airngo, der vi hjelper kunden md å svare på sprørsmål, booke sete, bagasje eller noe annet tilleggsprodukt. For alle bookinger som er gjort online er vi også ansvarlig for backoffice-håndteringen og sikrestiller blant annet at våre kunder får informasjon om forandringer i deres reise. Også de økonomiske avstemminger er vi ansvarlige for her.

Avdelingen består av 15 personer som hovedsakelig sitter i Stockholm. Vi jobber i grupper som Administrativ utvikling, Controlling, regnskap og Support. Vår oppgave er å sikre at vi på en ansvarsfull måte driver et verdiskapende Ticket. Bedriften utvikles raskt og må hele tiden utfordre våre rutiner og utvikles for å håndtere store og mange transaksjoner på en effektiv måte. Våre prosesser er i høy grad digitalisert og fokuset ligger på analyser og intern kontroll. Vi sørger for at Tickets ledelse til enhver tid har korrekt og aktuell informasjon for å drive selskapet sunt videre og ta de riktige bedriftsessige avgjørelser.

Hovedkontoret for Ticket i Norden befinner seg i Stockholm. Der er i tillegg IT-avd, Utviklingsavdelingen.

IT-avdelingen sørger for alt alle salgskanaler telefoni, butikk og online har fungerende systemer med høy tilgjengelighet. Vi jobber hele tiden med å finne nye tekniske løsninger som støtter salget.

Utviklingsavdelingen jobber med å utvikle våre webbsider for å gi våre kunder den absolutte beste opplevelsen online. Vi jobber kontinuerlig med forbedringer og hele tiden med å finne enda mer brukervennlige løsninger.

Connect

Opprett kontakt med oss for å bli oppdatert om nye stillinger.

Alle ledige stillinger

Vår grunnverdi

Tickets team består av vinnerskaller der vi hele tiden jobber med å bli litt bedre hver dag. Vi liker forandringer og utvikler oss hele tiden. 

Vi lever etter vår grunnverdi AGERA; 
En Attityd (holdning) der vi er åpne, personlige og stolte.
En Glede som viser seg i vår positive innstilling og vennlighet. Vi gjør hverandre gode.
Ett Engasjement som gjennomsyrer alt vi gjør. Alltid. Vi brenner for jobben vår.
En Respekt vi viser alle. Vi ønsker alle et hjertelig velkommen.
Et Ansvar som vi tar fullt ut. Vi har alle samme mål, så vi rykker alltid inn når det trengs.

Hvorfor jobbe hos oss?

Hos oss på Ticket får du jobbe med dedikerte mennesker som vil være med å skape verdens beste reisebyrå. Våre fellesnevnere er at vi er engasjerte, kreative, handlekraftige og med sterk overbevisning om at jobben skal være gøy. Vi står aldri stille.

Hos oss får du muligheten til å jobbe i et positivt miljø og selge det beste som finnes - reiser. Ettersom vi er en bedrift i stadig utvikling, får du mange muligheter til å øke din kompetanse og stimulere din nysgjerrighet.
Hos oss får du både utvikle deg og gjøre en forskjell. 

 

 

Ensjøveien 23b
0661 Oslo Veibeskrivelse 22051500

Oslo og Romerike

Ensjøveien 23B
0661 Oslo Veibeskrivelse jennie.pedersen@ticket.se 47326460

Ticket CC Vest

Lilleakerveien 16
0283 Oslo Veibeskrivelse ccvest@ticket.no 21 49 76 20

Ticket City Syd

Østre Rosten 28
7075 Tiller Veibeskrivelse citysyd@ticket.no 73 39 00 00

Ticket Egertorget

Øvre Slottsgate 9
0157 Oslo Veibeskrivelse egertorget@ticket.no 21 49 76 21

Ticket Fredrikstad

Brochsgate 7-9
1607 Fredrikstad Veibeskrivelse torvbyen@ticket.no 69 03 00 30

Ticket Gruppeavdeling

Høydaveien 17
1523 Moss Veibeskrivelse grupper@ticket.no 69 03 00 20

Ticket Hamar

Aslak Boltsvei 48
2316 Hamar Veibeskrivelse hamar@ticket.no 62 55 30 00

Ticket Lagunen

Laguneveien 1
5239 Rådal Veibeskrivelse lagunen@ticket.no 56 09 00 00

Ticket Moss

Dronningensgate 14
1530 Moss Veibeskrivelse moss@ticket.no 69 03 00 10

Ticket Stjørdal

Stokmoveien 1
7500 Stjørdal Veibeskrivelse stjordal@ticket.no 74 99 40 00

Ticket Tromsø

Storgata 102
9008 Tromsø Veibeskrivelse tromso@ticket.no 77 28 70 00

Ticket Tønsberg

Torvgata 5
3110 Tønsberg Veibeskrivelse tonsberg@ticket.no 33 22 00 00

Ticket Østervåg

Østervåg 20
4006 Stavanger Veibeskrivelse stavanger@ticket.no 51 19 00 00

Jobber du allerede i Ticket Norge?

Bli med oss i rekrutteringen og finn din neste kollega.

email
@ticket.no
  • Anne Wilhelmsen
  • Carina Sørensen
  • Cathrin Eide
  • Elin Camilla Aardal Hanssen
  • Elin Therese Gjølberg
  • Elisabeth Malm
  • Ellen Wolff Andresen
  • Hege May Petersen
  • Heidi Vik
  • Ida Oppegaard Gravem
Teamtailor

Karrierenettsted fra Teamtailor